Masterclass: strategische keuzes voor een b2b-marketingplan in balans

Een strategisch marketingplan uitzetten, da’s scherpe keuzes maken. In doelen, inhoud, budgetten, deliverables. Die onderbouw je dus maar beter goed om je plan intern te verkopen. Deze masterclass helpt je hierbij: we focussen op de 5 belangrijkste – maar ook meest netelige – pijlers voor je marketingplan.

Bewezen aanpak

Ontdek hoe organisaties zoals Corilus, Cegeka, Teamleader en SBB hun plan vormgeven.

Sparren met peers

Een openhartig debat, een vleugje theorie, zelf aan de slag gaan – verwacht een mix tussen denken en doen.

Actiegerichte kennis

Ga naar huis met praktisch advies en theoretische onderbouwing voor je marketingplan.


De beste b2b-marketeers zijn circusartiesten

Joepie, it’s planning season! Elk jaar opnieuw de boeiende, maar delicate balansoefening. Je resources zijn beperkt, maar de lat ligt hoog en je C-level wou die leads het liefst gisteren. Tijd dus om je innerlijke circusartiest aan te spreken, en te jongleren met doelen, budgetten en projecten.

👉 Voor wie? Een 10-tal b2b-marketeers, CMO’s en marketingmanagers met de fijne taak om voor 2026 een plan te bouwen

👉 Hoe dan juist? Geen 13-in-dozijn-frameworkjes, maar ervaringen en voorbeelden recht uit de praktijk

👉 Waar en wanneer? Dinsdag 21/10 (9u30 tot 16u30) bij com&co in Gent

👉 Door wie? Louise Haspeslagh (strateeg) en Dieter Rommel (lead academy)

👉 Prijs? € 760 voor de volledige dag, inclusief ontbijt en lunch

Sounds good,

Wat gaan we juist doen?

Veel. Uit ervaring merken we dat de meeste b2b-marketeers met dezelfde grote issues worstelen, jaar na jaar. Hoog tijd dus om dieper te duiken dan de usual marketing-blabla:

  1. Staat mijn merkverhaal als een huis? Met een scherp narratief schrijft je marketingplan zichzelf. Alleen: hoe maak je keuzes als alles even belangrijk lijkt?
  2. Zit mijn balans tussen korte en lange termijn goed? Op dit moment zal het ongeveer 95% van je doelgroep worst wezen wat je te bieden hebt. Hoe ga je daar mee om?
  3. Hoe zwaar moet ik (on)meetbaarheid omarmen? Anders gezegd: hoe spreid je je marketinginspanningen bewust over meetbare en niet-meetbare kanalen?
  4. Creativiteit, is dat verplicht? Spoiler alert: ja, want saaie marketing is pokkeduur. En ja, dat is bewezen.
  5. Help, hoe vertaal ik mijn strategie naar een plan? Of: hoe ga je van loodzware slidedecks naar een licht, werkbaar én wendbaar operationeel stramien?
Niet alleen de theorie en praktijk maar ook de ervaringen van de andere deelnemers vond ik superwaardevol. Verder was dit ook gewoon een heel prettige, goed georganiseerde dag.
Sien De Bree Marketing Manager B2B bij Accent

ACTIE 👉 Bring a friend

Schrijf je in samen met een collega, vriend of je baas en krijg  40% korting op het tweede opleidingsticket. Je betaalt dan slechts € 1.216 in plaats van € 1.520!

Schrijf je nu in voor de masterclass marketing

Claim je plek op dinsdag 21/10 in Gent. Je krijgt snel een mailtje met alle praktische info.

Wel geïnteresseerd, maar past deze dag niet? Stuur ons een bericht, dan fixen we iets!

Breng je iemand mee – en profiteer je van 40% korting? *