De plot summary

Joe Pulizzi, founder van het Content Marketing Institute en de Orange Effect Foundation

Volgens Pulizzi worden contentmarketinginspanningen niet genekt door een gebrek aan resultaten, maar door mensen die niet weten waarmee ze bezig zijn. Verder benadrukt hij het belang van contentmarketing tijd te geven en je ook voor te bereiden op het einde van social media as we know it.

Jay Baer, geprezen marketingexpert- en auteur en oprichter van Convince & Convert

Dat smart speakers (de hardware) en voice assistants zoals Alexa en Siri (de software) aan een opmars bezig zijn, is al geen nieuws meer. Maar het gaat écht ontzettend hard: dit is de snelst groeiende consumententechnologie ooit – en bedrijven lijken dat gewoon niet te beseffen. Het wordt immers cruciaal om je content af te stemmen op de stem van je klanten.

Andy Crestodina, founder en Chief Marketing Officer van Orbit Media

“Everything you remove from a page makes everything left easier to find”. Oppernerd Crestodina is als de dood voor zware en complexe sites. Ze zorgen er ook voor dat je hopeloos verdwaalt in GoogleAnalytics. Zijn favoriete Analytics-feature? Het ‘navigatie-overzicht’, want die toont je welke weg een bezoeker eigenlijk op je website aflegt.

Onze andere vlogs gemist?