Het gaat hard voor het Gentse Teamleader. Met hun SaaS-platform voor CRM, projectmanagement en facturatie droomt deze ‘scale-up’ ervan om alle Europese kmo’s slimmer te laten werken. In tijden van explosieve groei en internationale expansie was ook de contentstrategie van het bedrijf aan een scale-up toe. Daarvoor rekende Teamleader op com&co.
Hoewel Teamleader nog maar vijf jaar bestaat, is het vandaag al actief in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Italië, Spanje en Portugal. Vorig jaar haalde CEO Jeroen De Wit nog eens tien miljoen euro op om verder in te zetten op Europese groei. Op twee jaar tijd dikte het medewerkersbestand aan van 15 naar meer dan 150. In zo’n situatie zijn groeipijnen haast onvermijdelijk, ook op het vlak van marketing.
Content speelt een grote rol in onze marketingstrategie. Om ondernemers te helpen met slimmer werken, is het belangrijk dat we ze de juiste informatie aanreiken. Met sterke content kunnen we hen ondersteunen in die zoektocht.