In b2b-communicatieland is interne communicatie nog steeds een unloved child
Het is geen prioriteit, veel resources worden er niet voor vrijgemaakt, en het oordeel over de eigen interne communicatie is vaak negatief. Nochtans is het belang groter dan ooit. Het is dé manier om medewerkers te informeren, verbinden en engageren. En het is een sleutel tot retentie, productiviteit en werkgeluk. Zeker in de veranderende context waarin b2b-organisaties zich bevinden: een krappe arbeidsmarkt, onzekere economie, veel thuiswerk, tal van nieuwe tools, etc.
Hierover gaat com&co’s 14e Content Roundtable:
- Wie best het voortouw neemt in interne communicatie.
- Of interne communicatie meer ‘chutzpah’ – lef, durf – nodig heeft.
- Hoe je interne communicatie een niveau hoger tilt.
- Hoe je balans vindt tussen top-down en bottom-up.
- Wat de rol is van technologie in interne communicatie.
- Enkele levenslessen voor interne communicatieprofessionals.
com&co’s huisstrategen Jonas en Reinhard leiden deze Content Roundtable in goede banen.
Het programma
Vrijdag 17 mei in Gent bij com&co op kantoor
- 09.00 u. Koffie en koeken
- 09.30 u. Intro
- 10.00 u. Gesprek: deel 1
- 10.30 u. Korte pauze
- 10.45 u. Gesprek deel: 2
- 12.00 u. Wrap-up
- 12.30 u. Lunch
Schrijf je in voor deze Content Roundtable
Formulier invullen en klaar! Je krijgt een bevestiging in je mailbox. Tot dan 👋