Waar wij ’t liefst onze tanden in zetten? Een consistent en herhaald traject met in de kern jouw content. Wij geloven – en weten uit ervaring – dat die aanpak het best werkt.
We gaan uitdagingen in marketing, hr- en corporate communicatie te lijf met een consistente methodologie die content in de kern heeft. Doorheen zo'n traject - in korte en herhaalde cycli - sturen we op regelmatige basis bij. Op die manier houden we de focus op je doelstellingen scherp. Onze beste cases bewijzen dat die aanpak de sappigste vruchten afwerpt.
Met onderscheidende inhoud in de diepte gaan, en zo een betrokken publiek opbouwen: dát is hoe je relevant wordt en blijft als merk. En dat is de kern van wat com&co doet. Of je nu een aanbod in de markt wil zetten, leads genereren of van klanten fans maken.
Soms iets te veel verengd naar employer branding: content die je (toekomstige) medewerkers inspireert, informeert en activeert. Veel meer dan louter ‘branding’ dus. In lijn met je corporate story, met verhalen als kern, en de collega’s als distributiekanalen.
Bedrijfsboodschappen die staan als een huis? Die zijn gebouwd op fundamenten van content. Pr-campagnes, stakeholdercommunicatie of publieksvoorlichting. Van corporate video over jaarverslag tot bedrijfsmagazine: velen onder ons worden er wild van.