Traditioneel glad ijs in een contentstrategie: de zoektocht naar waar je relevant bent - en waar niét. Die analyse voeren wij uit op twee fronten: je brandstory, doelstellingen, bestaande content en middelen enerzijds – aangevuld met je publieksnoden langs de andere kant: persona’s, journeys, doelstellingen, concurrenten. De doorsnede van beide vormt de kiem van je strategie.
In analyse kan je compleet loos gaan en je kamp voor twee jaar opslaan in een onderzoeksproject. Wij verkiezen veelal lean te starten, met een lichte analyse, dito strategie en afgebakend creatieproject. Daarvan meten we de resultaten, we evalueren en sturen zo je strategie bij. Maar evengoed zetten we complete personaprojecten of diepgravende audits op touw.
Wij analyseren je organisatie en je publiek in functie van drie doelstellingen: marketing, corporate en hr.
Onze visie op content in 2019? Download ons contentmarketing trendrapport
Wij analyseren functioneel: om te ontdekken waarin je inhoudelijk relevant bent, bij wie en langs welke kanalen. Maar ook om ons eigen werk kritisch tegen het licht te houden: regelmatige evaluaties geven voeding aan nieuwe inzichten en optimalisaties. Op die manier houden we de focus op je doelstellingen scherp.