Een doordacht distributieplan als sleutel tot je publiek

De slimste strategie of de opvallendste content volstaan allang niet meer. Uitgekiende distributie is álles. Maar het balanceren van owned-, earned- en paid-kanalen in functie van doelstellingen en budgetten is een kunstvorm op zich. Elk kanaal houdt een apart métier in. Precies daarom bevat het com&co-team zo’n uiteenlopende expertises.

Je strategie stuur je distributieplan: welke kanalen en media heb je al? Bij welke topics en formats passen ze? Moeten we een nieuw publiek aanboren? Waar ligt de balans organisch vs. paid? Welke rol spelen ambassadeurs? Ook tijdens de creatie ondersteunen we je verspreiding, waar nodig met geautomatiseerde publicatiekalenders. Zo houden we de planning beheersbaar en kunnen we testen, vergelijken en optimaliseren.

com&co ontwikkelt distributieplannen in functie van drie doelstellingen: marketing, corporate en hr.

Onze visie op content in 2019? Download ons contentmarketing trendrapport

Scherpe focus op je doelstellingen

Precies omdat distributie zo’n heikel punt is in contentstrategie, ondersteunen wij in nauw overleg de publicatie en verspreiding. Vervolgens gaan we na wat werkt en niet werkt, wat voeding geeft aan nieuwe inzichten en optimalisaties. Op die manier houden we de focus op je doelstellingen scherp.

Je ambities realiseren met content?

We denken graag vrijblijvend met je mee.