Een contentstrategie als levend en leidend plan

It’s a hard knock life: sommige briljante content mist op epische wijze doel en verdwijnt geruisloos tussen de rimpels van de geschiedenis. Oorzaak? Hiaten of zelfs een compleet ontbrekende strategie. Daarom ontwikkelt com&co werkbare contentstrategieën als leidraad, in functie van je doelstellingen.

Onze strategische aanpak

Wij geven advies en ontwikkelen een model op maat. Maar verwacht geen wollige consultantspeak of onbegrijpelijke geometrische modellen. In een paar praktische sessies doen we een analyse van je publiek en organisatie, waarna we de bouwstenen voor je strategie leggen: het editoriaal statement (of sweet spot), formats en kanalen, meetplan, branding en richtlijnen, distributieschema en operationele planning.

Die strategieën ontwikkelen wij in functie van drie doelstellingen: marketing, corporate en hr.

Onze visie op content in 2019? Download ons contentmarketing trendrapport

Scherpe focus op je doelstellingen

Onze contentstrategie is de vrucht van enkele analyses (interne factoren en je publiek), en ontwikkelen we in functie van relevante en onderscheidende creatie. Vervolgens gaan we na wat werkt en niet werkt, wat voeding geeft aan nieuwe inzichten en optimalisaties. Op die manier houden we de focus op je doelstellingen scherp.

Je ambities realiseren met content?

We denken graag vrijblijvend met je mee.