Met corporate boodschappen de juiste snaar raken bij een diffuus publiek? In die mate dat je verhalen echt gegeerd worden bij journalisten, partners, leden, influencers of burgers? Geen wandeling in het park, maar wel doenbaar met unieke content van com&co-makelij.
Ook in corporate communicatie is een consistente aanpak meer dan ooit nodig. Want bij steeds evoluerende stakeholders is het geen sinecure om als organisatie relevant en onderscheidend te blijven. Daarom slijpen wij met cijfers en nieuwe inzichten telkens strategie, creatie en distributie bij. Zo houden we de focus op je doelstellingen scherp.
Wij geloven dat buitengewoon goeie content de kern moet zijn van sterke corporate communicatie. Alleen zo blijf je ook op de lange termijn als merk relevant en vernieuwend. En zo maak je van stakeholders betrokkenen, en van betrokkenen fans.
Om dat te bereiken, werken we liefst in nauw overleg met onze klanten. We bundelen de juiste expertise in een vast team (creators, strategen, technische marketeers …), dat je organisatie op de duur vanbinnen en vanbuiten kent.