Huidige medewerkers en potentiële kandidaten worden doorgaans bedólven onder de boodschappen. Opgemerkt en gesmaakt worden is een huzarenstukje, en lukt alleen door tegelijk waarde en originaliteit te bieden. Je hebt, met andere woorden, uitmuntende content nodig als kern van je hr-communicatie.
Employer branding-campagne, magazine, intranet of interne nieuwsbrief: ook in hr-communicatie is een consistente en planmatige aanpak meer dan ooit broodnodig. Daarom slijpen wij met cijfers en nieuwe inzichten telkens strategie, creatie en distributie bij. Zo houden we je boodschappen relevant en de focus op je doelstellingen scherp.
De eeuwige tweespalt in hr-communicatie: is het een zaak van hr of een taak van marketing? Wij geloven in een aanpak op twee sporen: met tactieken van marketeers, maar inhoudelijke ondersteuning van hr. Doorheen alle fases: brand awareness, sollicitatie, onboarding, retentie en ambassadeurschap.
Om duurzame content als kern van dit employer brand te verankeren, werken wij liefst in nauw overleg met onze klanten. We bundelen de nodige expertise in een vast team (creators, strategen, technische marketeers …), dat je organisatie op de duur vanbinnen en vanbuiten kent.