Digitaal jaarverslag voor Sirris: 1.300 lezers in 3 maanden tijd

Al twee jaar op rij trekt Sirris met zijn jaarverslag de digitale kaart. En ook in 2017 stond Com&Co paraat om het expertisecentrum voor de technologische industrie daarbij te ondersteunen. Niet alleen creëerden we alle content, we tekenden ook mee de online krijtlijnen uit voor de opbouw van het digitale activiteitenverslag. En dat die als gegoten zit, bewijzen de cijfers zwart op wit.

Om van het Sirris-jaarverslag een digitale hoogvlieger te maken, ondersteunde Com&Co het expertisecentrum onder meer met:

  • advies over de opbouw en het conversiepad van het jaarverslag – dat naadloos de brug slaat tussen de verschillende expertisedomeinen, productpagina’s, succesverhalen, events en te contacteren experten op de website van Sirris;
  • projectbeheer en het afnemen van interviews;
  • het creëren van alle content in het Nederlands en het Frans;
  • en dit voor een 20-tal cases in 5 expertisedomeinen en 5 themapagina’s.

Het Sirris-jaarverslag in 2017:

“Twee jaar geleden schakelden we, samen met Com&Co, over naar een elektronisch jaarverslag. Dat leverde toen meer dan 3.000 unieke paginaviews op. En ook de voorlopige resultaten voor de recentste editie zijn veelbelovend. De ervaren blik en ondersteuning van Com&Co waren doorslaggevend in deze technische materie.” Marie-France Rousseau, Communication Manager bij Sirris.

 

Gelijkaardige projecten