Digitaal jaarverslag voor SD Worx: geoutsourcet staat netjes

Ook in 2018 rekende hr-provider SD Worx op Com&Co voor een jaarverslag dat eruit springt. Het project werd volledig geoutsourcet naar ons klantenteam. Het resultaat? Een dynamische minisite die de mogelijkheden van digital – focus op fotografie, animatie, video … – omarmt.

Voor een enorme organisatie als SD Worx – wereldwijd actief en kantoren in 10 landen, complexe structuur, veel diensten – is het jaarverslag traditiegetrouw een huzarenstukje. Al zetten we er telkens graag onze tanden in: veel meer dan een droge opsomming van realisaties, mikken we op een origineel, creatief en opvallend tijdsdocument.

Ons team nam conceptbepaling, interviews, redactie, fotografie, design, webdevelopment en alle projectmanagement op zich. En leverde dit digitale jaarverslag ‘Digital & Human’ op.

“Dat wij zo’n strategisch project volledig kunnen outsourcen, is een enorm gemak. Jaar na jaar mag het resultaat ook gezien worden. We vertrouwen dan ook blindelings in Eva en haar team, die hier kind aan huis zijn.” – Tania Deswelgh, Corporate Brand Manager SD Worx

SD

Gelijkaardige projecten