SD Worx, marktleider én in 2018 ook content king in de hr-sector

SD Worx zet sinds 2015 ook in op content om zijn doelstellingen te halen. Na een succesvolle pilootcampagne schroefden we de samenwerking verder op. Samen zorgen we ervoor dat de hr-dienstverlener ook op vlak van content toonaangevend is in zijn sector.
Duurzame always-on en aantrekkelijke campagnecontent

We wierpen een kritische blik op bestaande content: wat scoorde goed en wat kon beter? Daarbovenop maakten we zo’n 60 nieuwe stukken – van blogposts en infografieken over (video)testimonials tot e-books en een zelftest. Dat alles pasten we in een rijk gevulde always-on contentkalender.

  • Volume: 60 stukken voor starters, kmo’s, hr-professionals en focussectoren
  • Formats: blogposts, video’s, infografieken, e-books en een selfscan
  • Kanalen: SEO, nieuwsbrief, externe hr-platformen, organic & paid social posts
  • Campagnes: doorstart van de #hidg-campagne
  • Leadgeneratie: nieuwe landingspagina’s met e-books, diensten en producten

Tegelijk maakten we werk van de vernieuwde website. We herstructureerden en herschreven de bestaande pagina’s, opgesteld volgens een sterk inside-out-perspectief, tot een plek waar bedrijven vlot oplossingen vinden voor hun noden.

Naamloos-2“Het partnership met Com&Co levert zeer vruchtbare resultaten op. Ze kennen onze business en sector, denken met ons mee en zorgen voor een naadloze opvolging.” – Kristof Duran, Marketing Communications Manager bij SD Worx België

Het resultaat mag er zijn

Ons werk mag gezien worden, vinden we zelf. En cijfers bevestigen dat: het aantal blogbezoekers steeg met 138% tegenover 2017. Eind 2018 tekenden we ook ruim 8.000 downloads van 10 e-books op. En dat had ook een positieve impact op het aantal marketing qualified leads: 50% daarvan kwam via content.

Resultaten in 2018 

GIF_Site

Gelijkaardige projecten