Biotech en life sciences: een wereld van toptalent. Maar net zo goed een wereld van complexe patentaanvragen, lange product pipelines en abstracte processen. Van die wereld naar het bredere publiek: het is vaak een immense stap.
Enter storytelling
Een treffend verhaal maakt elk onderzoek, product of bedrijf begrijpelijker, aantrekkelijker en transparanter. Voor uiteenlopende doelgroepen : van potentiële investeerders over nieuwe medewerkers tot het brede publiek.
👉 Wij bewezen het al bij de meest uiteenlopende spelers. Bij VIB zelf, bij Johnson & Johnson Medical, bij Ansell, bij Corilus, bij Barco, bij Thrombogenics, bij Anticancer Fund, bij farmabedrijven, ….
Food for thought bij VIB
20 oktober, de bio-incubater van VIB. Daar onthullen we hoe je je doelgroepen zowel rationeel als emotioneel aanspreekt met straffe verhalen. En hoe je vandaar verder bouwt aan een contentplan.
- Waar? VIB bio-incubator 2, Technologiepark 94, 9052 Zwijnaarde
- 09u00: koffie en koeken
- 09u30: van storytelling tot contentplan in biotech en life sciences, doorspekt met sterke cases
- 11u00: Q&A
- 11u45: einde
Schrijf je in via ...
Voor de sessie bezorgen we je nog een mailtje met de praktische details.