Krijg een unieke inkijk in de corporate comm van Vandemoortele, Jan De Nul, Corilus en andere kleppers.
Een openhartig debat, een vleugje theorie, zelf aan de slag gaan – verwacht een mix tussen denken en doen.
Ga naar huis met praktisch advies en bewezen tactics voor impactvolle corporate communicatie – op de korte én lange termijn.
Wat is jouw visie?
Medewerkers, klanten, investeerders, je raad van bestuur, overheden, het grote publiek … Allemaal hebben ze een mening: over vandaag en morgen, maatschappelijke kwesties, topics die er écht toe doen. Wat ze willen weten: wat is de visie van jouw bedrijf erover?
Hoe we naar mensen en de samenleving kijken, dat staat toch in ons ESG-rapport? Sure, maar je stakeholders verwachten vandaag méér dan een rapport dat alle vereisten afdekt.
Ze verwachten transparantie in je corporate communicatie. Dat je helder je standpunten deelt en je impact op milieu en maatschappij inzichtelijk zijn. Zeg je er helemaal niets over – of blijft het vaag, onduidelijk of volledig gestript van enige persoonlijkheid? Dan vullen zij de gaten in jouw verhaal in.
Neem het narratief zélf in handen
Je corporate communicatie is de sleutel tot vertrouwen, draagvlak en reputatie. Maar alleen als je ’t slim aanpakt en je mensen meekrijgt in jouw verhaal.
In deze masterclass leer je in één dag hoe je een strategie voor corporate communicatie uittekent, plant én uitvoert.
We gidsen je door onze bewezen aanpak en geven je een unieke inkijk in inspirerende voorbeelden van organisaties zoals Vandemoortele, Jan De Nul, Corilus en andere klanten. Zo houd je aan deze masterclass heldere tips en tools over om je corporate communicatie proactiever in te vullen.
Geef je merk een stem én een smoel in 5 stappen
- Hoe definieer je succes? Strategie is keuzes maken.
- Wie zijn je key stakeholders? Hoe verhouden ze zich tot elkaar – en tot je organisatie?
- Waarover communiceer je – en waarover niet? Waar liggen je stakeholders wakker van? En waar ligt de snijlijn met wat jouw bedrijf te vertellen heeft?
- Welke tactics geven je strategie vorm? Hoe geef je je visie rond belangrijke thema’s een corporate smoel? Via welke kanalen, in welke formats? Hoe injecteer je een vleugje creativiteit?
- Hoe voer je efficiënt uit? En boek je méér resultaat met minder werk, een proactieve planning en structuur?
Niet alleen de theorie en praktijk maar ook de ervaringen van de andere deelnemers vond ik superwaardevol. Verder was dit ook gewoon een heel prettige, goed georganiseerde dag.
Voor wie is deze masterclass corporate communicatie?
- Senior communicatieadviseurs en -managers in complexe of b2b-organisaties
- Corporate communicatieprofessionals die willen opschalen van operationeel naar strategisch
- Professionals die hun impact op reputatie, draagvlak en positionering willen vergroten
We mikken op zo’n 10-tal deelnemers, in functie van optimale interactie.
Wil je graag deelnemen, maar ben je net dan verhinderd? Geen zorgen, kan gebeuren. We komen met plezier deze masterclass bij jou en je team op maat brengen. Geef ons een seintje!
Actie – Bring a friend
Schrijf je in samen met een collega, vriend of je baas en krijg 40% korting op het tweede opleidingsticket. Je betaalt dan slechts € 1216 in plaats van € 1520!
Schrijf je in voor de masterclass
Hopsa, klaar om strategisch en proactief impact te maken als corporate communicatieprofessional? Claim je plek voor de masterclass op donderdag 12 juni in Gent. Je krijgt snel een mailtje met praktische details en betalingsgegevens.