Content Roundtable

Duurzaamheidscommunicatie:
verplicht nummer of unieke kans?

Vrijdag 10 november, 9u

CSRD verplicht bedrijven om vanaf 2026 over hun duurzaamheidsinspanningen te rapporteren. Moet je dit zien als een verplicht nummer, of eerder als een unieke kans? Voor slimme bedrijven geldt het tweede.

Daarover gaat com&co’s 12e content roundtable.

In de roundtable behandelen we deze topics:

  1. Waarom is duurzaamheid een van dé businessopportuniteiten van vandaag? Hoe helpt het om nieuw talent aan te trekken, sneller te groeien, kapitaal op te halen, kosten te beheersen, etc.?
  2. Als buitengewoon relevante duurzaamheidscommunicatie het doel is, hoe pak je dat dan aan? Wat zijn de vuistregels en hoe vermijd je stock sustainability en greenwashing?
  3. Hoe geef je duurzaamheidscommunicatie een centrale rol in je bredere communicatiestrategie?

com&co’s sustainability lead Max Flamme deelt zijn visie en vertaalt die in concrete tips. Samen met strateeg Jonas en/of Reinhard leidt hij het gesprek in goede banen.

Deelnemen?

De Content Roundtable is een beproefd concept waarbij een handvol toppers uit b2b-marketing informeel samenkomen om hun uitdagingen en succesformules op tafel te leggen. Om de sessies zo interactief mogelijk te houden, beperken we ons to maximaal 8 deelnemers.

Vul het onderstaande inschrijvingsformulier in als je erbij wil zijn.

Inschrijven

Het programma

  • Vrijdag 11 november in Gent bij com&co op kantoor
  • 09.00 u. Koffie en koeken
  • 09.30 u. Intro
  • 10.00 u. Gesprek: deel 1
  • 10.30 u. Korte pauze
  • 10.45 u. Gesprek deel: 2
  • 12.00 u. Wrap-up
  • 12.30 u. Lunch